Daftar Sekarang

Tuesday, April 24, 2007

Tudung Online

Assalamualaikum
Semakin hari pelbagai jenis patern kain tudung di buat untuk memenuhi permintaan yang tinggi di luar sana, berbekalkan sedikit ilmu online saya selaku admin ingin membuat sedikit pembaharuan dalam penjualan kain tudung di mana segalanya akan di lakukan secara online di tudung-online.com .
Jenis kain tudung yang kami bekalkan adalah dari kualiti yang terbaik dalam kategori tudung iaitu jenis bawal no.1 dan berlian adalah dari jenis oktant di tempah khas dari Pattani , Thailand.
Di tudung-online.com kami menawarkan perkongsian keuntungan di mana jika ahli dari rangkaian anda membeli kain tudung, pihak kami akan memberi komisen sebanyak 7% dari harga tudung untuk setiap jualan. Secara tak langsung kami telah membuka peluang perniagaan kepada anda untuk sedikit wang poket sambil melayari internet.
  • kami keluarkan modal
  • kami tolong poskan untuk anda
  • kami tolong packing untuk anda
  • kami buat semua kerja untuk anda
  • anda tolong kami, kamipun senang berkongsi keuntungan dengan anda

Website percuma akan di berikan untuk memudahkan anda mempromosikan dan memperolehi sedikit pendapatan sampingan. Pembayaran komisen akan di lakukan 2 minggu sekali..

Kepada mereka yang tidak minat menjual, anda hanya perlu mendaftar dan membuat tempahan. Sekiranya terdapat sebarang masalah sila nyatakan di CBox (ruang chatting) di sebelah kanan.

Pendaftaran ahli adalah PERCUMA